Учні повинні знати:
o призначення електронних таблиць;
o основні функції систем
опрацювання електронних таблиць;
o розміщення
інформації в електронних таблицях;
o правила роботи в
середовищі табличного процесора;
o основні операції над
даними, що містяться в електронних таблицях;
o правила опрацювання
інформації, що зберігається в електронних таблицях;
o правила пошуку
інформації та її фільтрування в середовищі табличного процесора;
o принципи групування
даних у середовищі табличного процесора.
Учні повинні вміти:
o завантажувати
програму опрацювання електронних таблиць;
o зчитувати до середовища
табличного процесора табличну інформацію, що зберігається на зовнішніх носіях;
o вводити числову,
формульну та текстову інформацію за допомогою програми опрацювання електронних
таблиць;
o виконувати основні
операції над об’єктами табличного процесора;
o використовувати
операції та функції програми опрацювання електронних таблиць:
o зберігати табличну
інформацію на зовнішніх носіях;
o будувати діаграми та
графіки на основі табличної інформації;
o впорядковувати й
відшукувати серед табличної інформації необхідні дані;
o фільтрувати дані, що
зберігаються в електронних таблицях;
o виконувати аналіз
даних, що зберігаються в електронних таблицях;
o здійснювати
групування табличних даних.
9 клас
Комп'ютерні мережі
(Автор: вчитель інформатики ЗОШ №23 м.Луцька Чашук Олександр Федорович)
Поняття про глобальну та локальну комп’ютерні мережі. Апаратне й програмне забезпечення мереж. Поняття про сервер та клієнтський комп’ютер. Мережні протоколи. (див. презентаціюдокумент)
Поняття робочої групи, домену, користувача й сеансу користувача; вхід у локальну мережу. Поняття про права доступу до ресурсів. Навігація локальною мережею. Спільне використання принтерів і спільний доступ до глобальної мережі. (див. презентацію завдання)
Віддалене керування комп’ютером. Практична робота. Спільне використання ресурсів локальної мережі. (див. завдання)
Основи Інтернету (див. презентацію)
Використання Web-браузера (див. презентацію)
Пошук інформації в InterNet (див. презентацію завдання)
Немає коментарів:
Дописати коментар